wejście w karcie TV

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 16:34:04 MET DST

Również witam,
Otóż ja Ci powiem tyle że na trzech różnych kartach telewizyjnych (dwie
PixelView i jedna AverMedia) które miałem okazję sprawdzić w działaniu,
wszystkie trzy traktowały S-video i composite jako osobne wejścia, tzn.
trzeba było jawnie wybierać w ustawieniach - czy się chce korzystać z
S-video czy też composite.
Zresztą jakby się tak zastanowić to niby jak miałoby to być traktowane
jako jedno wejście ? Przecież S-video ma rozdzielony sygnał na dwie
części (pomijając szczegóły techniczne) to nawet przy założeniu że oba
wejścia traktowane są jako jedno, musiałby być jakiś układ
przekształcający sygnał z S-video na composite i później sumowany, a co
za tym się kryje ? Oczywiście duże zakłócenia w przypadku korzystania z
wejścia composite które w tym wypadku byłoby wyjściem tego układu
przekształcającego.