Re: Mam dysek samsunga ze stckerem NTT a nie mam gwaracji czy cos sie da zrobic ???

Autor: Tomix (tomix3_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 16:53:41 MET DST

Kupilem od qmpla kompa niedawno padl mi dysk 10 Gb samsung ma sticker NTT
czy jest szansa na wymiane ,uszkodzenie jest raczej elektryczne bo nie
uruchamia sie i miga zielona diodka na plycie dysku .

Czasem jest tak ze sticker jest gwarancja, ale to rzadkosc.
Najczesciej jest jednak w warunkach gwarancyjnych adnotacja:
"Ploma z numerem seryjnym lub numer seryjny umieszczone na sprzecie nie sa
gwarancja."

Pozdrawiam
Michal