Re: problem z niepotrzebnym linkiem w tray-u

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 15:53:55 MET DST

> wez przeczytaj instrukcje od tego gonowa... i nie pitol ze nichcacy czy
> nepotrzebnie, powiedz zes lama jak skurczybyk i nie myslisz.
Nie przejmuj się "Panem Krzys_iek" , pewnie w rzeczywistości jest niezłym
palantem i teraz musiał sobie upuścić i wyładował się na Tobie .
Laski najlepiej ściągać kaazą lub tymi podobnymi programami , co do tego
dialera to tak kliknij START -> URUCHOM->(wpisz msconfig) OK i w zakładce
"uruchamianie " kolumna polecenie poszukaj jakiegoś pliku exe , powinien być
w katalogu Windows , może się nazywać md.exe lub inaczej , weź teraz tego
dziada odznacz i uruchom kompa ponwnie , pożniej wejdź do katlogu windy i
zmien mu nazwe . Po uruchomieniu jeśli to nie było to to zmien mu nazwe
ponownie na stara i znów uruchom msconfig zaznacz to co wczesniej
odznaczyles i szukaj dalej . Intuicyjnie powinienes go znaleźć . Możesz
jeszcze wcisnąc kontrol-alt delete i znaleźć go na liście uruchomionych
programów wtedy zaznacz dziada i zakończ działanie , najedź myszką na tę
ikonkę na pasku powinna zniknąć .
Jak by co to pisz na priva i nie przejmuj się pajacami co pozjadali wszyskie
rozumy a już nie pamiętają jak wkładali dyskietki do CD-romów.
tomekn