Re: TEAC CD 52x, model CD-552E

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 14:50:16 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk wrote:

> ewentualnie jakiegoś felera dostałeś :(
Hm, pisalem o tym na pare grup, nie tylko tu - i widze zapomnialem
wyraznie zaznaczyc ze przetestowalem _3_ egzemplarze brane z 3
roznych firm w Krakowie, wszystkie zachowywaly sie rownie zle.

Takze pare osob ktore "skusilo sie" na ten naped czym predzej go
wymienilo na inny - wiem to z zaprzyjaznionych serwisow / sklepow
komputerowych.

> mam nadzieję, że to tylko taki egzemplarz, bo jak wszyskie... :/
Smiem twierdzic ze wszystkie - przynajmniej z tej dostawy.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and