Re: Logitech Cordless Optical

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:56:09 MET DST

Użytkownik "Mis" napisał

> Sorry ale radosc przedwczesna - myszka ciezka , jak nie lezy na plaskim
zre
> baterie jak glupia a odswiezanie fatalne, przy tym cena tego wynalazku jak
> za cudo techniki i ergonomii
> Mis

Dla mnie jest bardzo wygodna, a jej ciezar to zaleta. I nie wiem o jakim
odswiezaniu mowisz. Mi baterie alkaliczne duracel starczaja na okolo 4
tygodnie. Wiec zuzycie w normie. Ciezko oczekiwac od urzadzenia
bezprzewodowego i optycznego malego zyzycia baterii, niestety - cos za cos.

Pozdrawiam,
sikor_at_vis.pl