Re: Monitor 19" jaki wybrać?

Autor: MN (mn_at_box43.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:18:38 MET DST

a ja właśnie kupiłem Samsunga 959NF, cena 1700PLN brutto, obraz żyleta,
dużo regulacji, odchylanie poziome 110kHz, co daje 1280x1024_at_100Hz - jest b.
dobrze.
1600x1200_at_85Hz - w autocad'ie dla mnie akurat, max w 60Hz 2048x1536 - tyle
udało mi się wyciągnąć i obraz był czytelny, geometria obrazu - zadawalająca
Najwazniejsze, żeby kupić monitor na dobrym kineskopie, ten własnie jest na
Diamondtron Natural Flat firmy Mitsubishi oczywiście uni-pitch AG.
Do tej pory pracowałem na monitorze 17" Sony wersji profesjonalnej na
kineskopie walcowym, sprzed 4 lat, jakośc obrazu miodzik, ale ten Samsung
wydaje się być lepszy - nowszy kineskop, mniejsza plamka i szereg innych
innowacji i co najwazniejsze TCO99, po dwóch dniach widzę, że da się
posiedzieć przy tym moniturze dłużej i jest się mniej zmęczonym - oczy,
głowa...
pewnie kupując NEC'a 955 otrzyma się tę samą jakość ale za sporo większe
pieniadze.
Myślę, że nie warto kupować Sony E, jest droższy i ma słabsze parametry
Tego Samsunga, myślę za to, że mozna porownać do modelu Sony G420, ale ten
kosztuje cały 1000PLN więcej.

A tak w ogole to innych produktów niż monitory i może głośniki firmy Samsung
szczerze nie polecam

z pozdrowieniami
mn