Re: zamieszanie z parametrami AGP ? Prosze o wyjasnienie

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:15:11 MET DST

"Tomek" <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> wrote

> Możesz przyjąć, że jeśli karta jest na AGP x4 (wszytkie GForce !!!) to
> będzie OK. Jak trafisz jakąś max AGP x2 albo i x1 to dopiero wtedy
> dokładniej rozgryzaj problem :)))

To jest na 100% x4.
Wiesz - problem polega na tym, ze mam do wyboru dwie platformy. Jezeli nie
bede musial kupowac grafiki - P4, jezeli okaze sie odwrotnie - Athlon XP.
Nie chcialbym kupic wszystkiego i zobaczyc czranego obrazu : )))))
Co robic ?

Ludzie odezwijcie sie - na pewno ktos ma GF2 na i 845.
: )

adam