Re: Stare drukarki HP600

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:24:10 MET DST

On Tue, 17 Sep 2002 10:29:02 +0200, "Piotr" <piotreks_at_daminet.pl>
wrote:

>Bardzo jestem ciekaw czy ktos z was rozwiazal problem wciagania papieru
>"garsciami" w HP600.660?
>Korzystam z kilku o roznym stopniu zuzycia i objaw jest identyczny.Czyzby
>wiedzialy , ze zuzyly sie moralnie?

Normalka, w moim HP670 bylo to samo. Po prostu gumowe rolki sie
zabrudzily czy to przez utlenienie czy zabrudzenie od papieru. Mozna
to bardzo latwo naprawic. Potrzebny jest drobniutki papier scierny -
wodny ..800, 1000 nie pamietam dokladnie. Ustawiasz sobie drukowanie,
ale zamiast papieru przykladasz po kolei do walkow papier scierny.
Dociskasz palcem z wyczuciem i po kolei czyscisz. Powinno wytrzymac
kolejne pol roku, zalezy od warunkow eksploatacji.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie