zamieszanie z parametrami AGP ? Prosze o wyjasnienie

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 11:57:32 MET DST

Mam problem z ustaleniem czy moja grafika Asus V7100 GF2MX400 bedzie
pracowac na plytach do P4 np. P4B533.
W specyfikacji do plyty wyraznie stoi, ze na AGP jest zasilane 1.5 V.
W instrukcji do karty jest uwaga, ze karta wymaga zasilania 3.3 V. Jest
jednak male "ale" - instrukcja Asusa do tej karty jest dosc dziwna - to jest
zbiorcze opracowanie do calej serii kart V7100 i na rysunkach nie ma mojej
karty.
Niedawno czytalem, ze zasilanie karty mozna rozpoznac po wcieciach na zlaczu
AGP karty. Jedno wciecie (nie liczac tego na koncu) ma odpowiadac zasilaniu
3.3 V, dwa wciecia 1.5 V.
Na mojej karcie sa dwa wciecia (bez tego na koncu) - wiec jak to jest ?
W instrukcji jest kilka rysunkow modeli V7100 i kilka ma dwa wciecia,
kilka - jedno, jednak opis jest wspolny.

Nie mam mozliwosci przetestowania karty na plycie do P4, a czeka mnie zakup
i nie chcialbym dowiedziec sie dopiero po kupieniu plyty, procesora i
pamieci.
Czy ktos ma podobna karte (GF2MX400) dzialajaca na plycie na i845e ?
Podejrzewam, ze albo zadna GF2MX400 nie chodzi na 1.5 V albo decyduje o tym
architektura karty rozpoznawana po rodzaju zlacza AGP.

adam