Problem z kartą graf?

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 10:56:11 MET DST

Witam
Ostatnio kupilem do firmy karte graficzna GFORCE 2MX400 64MB SDRAM z
TVOUT (32bity) firmy PINE czyli dosyc przyzwoita.
Niestety mam z nia nastepujacy problem - wszystko jest O.K. gdy pracuje
w rozdzielczosci 800X600 lub nizszej obraz gara. Natomiast w
rozdzielczosci np 1024x768 i wyższych obraz staje się nieostry rozmywa
sie, tak jakby monitor się nie wyrabial. Oczywiście sprawdzałem na kilku
konfiguracja sprzętowych AMD i INTEL, monitory też podlaczalem rozne
efekt ten sam. Lepiej sprawuje się 32 MB Riva od tego cuda. Moze ktos ma
pomysl co sie mogło posypac? Chcialbym wiedziec zanim wysle karte do
serwisu.
Acha pracuje pod WIN 98 SE ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia.
Pozdrawiam MACIEK