Odp: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: Giecze (giecze_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 10:19:49 MET DST

Witam,

Użytkownik ChOpLaCz <choplacz_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:am5hoq$afg$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Po Twoim anonsie sklanialbym sie ku C70 vs HP9xx
> Z tego co zauwazylem (na WP :) posiadasz C70.
> Ponoc slicznie drukuje foto, ale kiepsko jest juz z grafika
> i txt. Czesto czern uzyskuje nie korzystajac z czarnego zasobnika !!!
> To juz sabotaz! :) Jest tez podobno niezbyt szybka. Zdementujesz?
> Jak z halasem? Generalnie jak sie ma C70 do takiej np. HP920/40/60?

Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem C70 (Stylus Color II wkoncu
padl). Po pierwsze, chyba istotne, drukuje barwnikami _pigmentowymi_ (wysoka
trwalosc wydrukow, wodoodporne, niestety _ponoc_ wezszy gamut barwny, nie
zauwazylem). Jeszcze nie zdazylem poustawiac wszystkiego (kolorki) pod
papier ktorego uzywam. Sterowniki wygladaja na pozadne. Wydruki _bardzo_
sympatyczne (papier Boeder Colour High Density 720/1440, powlekany, 200
arkuszy 90g/m2 kosztuje okolo 50 zl). Szybka (nawet w Chipie przyznali(!),
choc C80 szybsza, to chyba jedyna roznica poza wzornictwem). Cicha. Wklady
"alternatywne" do nabycia
www.agawa.pl (nie testowalem, mam jeszcze oryginalne). Jak narazie goraco
polecam.

Pozdrawiam

Grzegorz

P.S.
To jest chyba "male niedopatrzenie" ze w Chipie produkty HP obsadzaja
wszystkie czlowe miejsca w testach plujek. W przeciwienstwie do pism
konkurencyjnych (Digit i inne Makuordy czy Entery), wydaje sie, bardziej
wyspecjalizowanych "w kolorze". Zdaje sie, ze czesc grupy .dtp ma na ten
temat pewna teorie...