Jak zainstalowac Win98 na Win95?

Autor: Jan Szmidt (jansz_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 10:11:26 MET DST

Witam

Mam tylko wersje Win98 OEM (SE PL). Oczywiscie nie daje sie zainstalowac na
istniejaca wersje 95. Wymaga czystego dysku. Oczywiscie nie mam i nikt nie
ma Win98 Upgrade.
Kolega poradzil mi zebym przed instalacja usunal plik win.com
Zainstalowalo sie. Nie dziala tylko Menu Start i proba zamkniecia Windy
poprzez ALT F4. Trzeba poprzez Ctrl Alt Del i "Zamknij system". Moze
jeszczei inne rzeczy nie dzialaja. Juz nie mialem czasu, aby sprawdzic.

Czy jeszcze cos powinienem zrobic, aby poprawnie zainstalowac 98?

Pozdrowka

Jan S.