Znikająca nagrywarka - to nie magia :-)

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 08:32:09 MET DST

Witam
Mam mały problemik
Ostatnio zmieniłem nagrywarkę z Teac 8x8x32 na Teac 40x12x48
reszta w kompie została po staremu KT 3 Ultra ARU(z AMD 1700 XP) + 3x HDD +
CD-ROM (Teac) i DVD oraz
SB Live (to właśnie on się bawi w Davida Cooperfielda)

Po zakupie nagrywarki przez około tydzień działałem na starym systemie (nie
przeinstalowanym) i wszystko było OK
ale zdecydowałem instalacje systemu od nowa (Win 98 SE)
no i wczoraj zainstalowałem wszystko było OK do czasy gdy zainstalowałem SB
Live i nagle nagrywarka znikła (bios widzi -a windows nie )

Wyłączyłem wszystkie CD a zostawiłem tylko nagryware i nic :-(
zainstalowałem jeszcze raz Win 98 - i już jest nagrywara (nawet nagrałem
płytkę) a potem SB Live i pyk... znika :-))
Może ktoś wie co się dzieje ?

Tynio

P.S.
Pozdrowienia