Re: Jak lub rozpoznacz naped DVD? jaki darmowy odtwazacz -program DVD?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 08:18:34 MET DST

Użytkownik "RoB." <iemand_at_pandora.be> napisał w wiadomości
> To nie jest WinDVD tylko pakiet dekoderow do WMP 8.0

Nie pisalem w poscie ze twierdze ze to WinDVD, pisalem tylko ze po
zainstalowaniu WinDVD i odinstalowaniu, zyskuje sie darmowyu dekoder ! a to
co mi podales jest supportem do Windows XP ktory zreszta mam w domu a nie do
Windows 2000 Serwer ktory posiadam wlasnie w pracy !. Sciagnalem to co mi
kazales ale nie wspopracuje to z systemem jaki mam w pracy.
Dzieki za sugestie w przyplywie czasu poszukam czegos do Windowsa 2000