Re: barracuda sie sypie

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 23:56:58 MET DST

Dnia 17 wrz 2002, "Antosiek" <odzyskdanych_at_interia.pl> zapodal(a):

> sk można profesjonalnie wyczyścić i to nie papierem ściernym tak, że
> nikt się do Twych danych nie dostanie. Nie ma obawy.
> Ale fakt... jak sie coś sp... suje, to musisz zaufać komuś, że
> naprawi i dokumentów nie rąbnie.

A tam w moim przypadku chlopaki z IBM najwyzej sobie pornosy obejrza i mp3
posluchaja:) . A tak powaznie to mysle, ze w przypadku dyskow ktore jada
do serwisu ze zwyklych sklepow nikt ich nie przeglada tylko robia test na
ilosc badsektorow. W przypadku duzych firm kumpel mi mowil, ze niszcza
dane za pomoca czegos podobnego do mikrofalowki:) No ale to tylko z
opowiadan wiem. Moze jakis admin potwierdzi/zaprzeczy?

Pozdr. Shrek