Re: AMD - oryginalne wiatraki dla Athlona XP

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 23:18:51 MET DST

Pszemol wrote:

> ??? Na karcie grafiki mam już wentylator.

Na czyli na ;) postaw go na niej od gory - luzem - ten co chlodzi proc na karcie jest "od dolu" tak patrzac do otwartej obudowy na
zamontowana karte - u mnie stoi taki duzy i dmucha sobie na chipset i pod proca

> Nie ma miejsca niestety.

> Własnie "bawiąc" się zrobiłem otwór z przodu poprzez wyrzucenie
> głośnika i wstawiłem na jego miejsce wentylator od starego zasilacza.
> Nie pomogło zbyt wiele...

Z tylu pomoze bardziej - wieksze otwory(jak wyjmniesz blaszki - ten z przodu to na ogol tylko miesza powietrze - zasyca z obudowny a
nie z zewnatrz..