Re: clo na laptopa

Autor: Adam CCS (color7as_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:35:45 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Kolega troche przesadza! Sporo jezdzilem z laptopem w delegacje
zagraniczne.
> Celnik nie musi wiedziec czy wracasz z laptopen na zawsze czy na kilka
dni.
> Wieziesz go ze soba - bo to twoje narzedzie pracy. Bierzesz go na poklad
> samolotu i juz. Nikt go nawet nie zobaczy. Przewoz go tak, jakbys na nim
> pracowal na codzien (nie w pudelku z napisem "notebook IBM" i faktura na
> wierzchu, tylko w torbie podrecznej.

Oto mi właśnie chodziło, żeby wyglądało jak podręczne narzędzie pracy.
Ale jak będzie wiózł świeżo zapakowany z fakturą w pudle i styropianie
to niema zmiłuj.

Ale jak celnik zechce to i tak przypieprzy i nie ma zmiłuj.
Przepis mówi, że przy wyjeździe trzeba zgłaszać.
Ale.....nie słyszałem aby ktoś zgłaszał.
Adam