problem z nagrywarka

Autor: zwiędły (wiedlocha_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:27:42 MET DST

witam

niedawno zakupilem nagrywarke marki TEAC i (nie)dziala ona tak jak powinna,
dzieje sie tak tylko w przypadku systemu win2k na ktorym pracuje (dostawilem
tez 98 i dzialala ok)

otoz traktowala ona wszelkie nosniki na ktorych probowlaem cos wypalic jako
nie nadajace sie do nagrywania
przestawienie nagrywarki z slave na master cos dalo - bo teraz juz tylko
niby nagrywa (widoczny slad na plycie) ale nie
jak nie da sie tego otworzyc(komunikaty Nero oczywiscie sa ok - zakonczone
sukcesem), lub w ogole krzyczy cos o w czasie buforowania plikow (np;.
invalid track info itp)

i nie wiem czy to moze byc kwestia sterownikow, tych podpisywanych przez
Msoft oczywiscie ???
czy cokolwiek innego, np tego ze pracuje ona w trybie DMA, a nie powinna?

czy to normalne ze win2k dyski pracujace w trybie UDMA III widzi
(w menadzeze sprzetu) jako dyski SCSI???

bo nagrywarke tez widzi jako SCSI CDROM ...
czyli tak naprawde nie mam kontroli co w jakim trybie prauje, a
przynajminiej nie wiem jak to ustawic

bylbym bardzo wdzieczny za pomoc

pozdrwaiam
zwiedly