Re: Prosze o pomoc -drukarka

Autor: Adam CCS (color7as_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:30:09 MET DST

Skoro działało, a nie działa to już wiemy, że sprzęt z założenia nie ma
konfliktu
ale coś się popsuło. Spróbuj reinstalację sterowników. Np.wyjmij śledzia i
zdeinstaluj
USB a potem zainstaluj ponownie.
Jeśli to nie pomoże to zabezpiecz dane i proponuję format i ponowną
instalację
wszystkiego.
Wcześniej spróbuj czy drukarka chodzi na innym kompie czyli, czy ma sprawny
port.
W ostateczności jeśli nic nie pomoże to spróbuj innego śledzia (jeśli
możliwe) z USB.
Adam

Użytkownik "MariV" <mariv_at_master.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam podobny problem ... kupilem drukarke Lexmark Z23e (port USB)
musialem