Re: lamer prosi o radę

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:29:57 MET DST

> Chcę kupić komputer do zastosowań domowych(trochę pracy, trochę zabawy)
lecz
> jestem laikiem w sprawach komputerowych.
> Moje zainteresowanie wzbudziła taka oferta:
>
> - PŁYTA AMD ATHLON 2000XP
Płyta marki "płyta" oznacza ECS...
Nic dobrego...
Kup MSI, Gigabyte, EPoX ew. Soltek...Coś na KT266A /KT 333

> - PROCESOR AMD ATHLON 1700XP
Nieźle, ale kup w wersji BOX

> - PAMIĘĆ 256MB DDR 266MHZ
Pewnie noname...
Jak będziesz miał szczęście to podziała...

> - HDD 40/60 GB
Brak marki nie oznacza nic dobrego...
Seagate Baracuda IV, Maxtor albo WD...

> - CD ROM X52 (DVD X16/CD-RW)
Pewnie LG...
DVD i nagrywara są niezłe, ale CD się sypią strasznie...
A to w nawiasach to Combo - nie mam zaufania ;))

> - GRAFIKA GEFORCE 2 64MB TV-OUT
Zapomnij...
Jak chcesz pograć to minimum GF2TI, Radeon 9000, lepiej GF3TI 500 albo
Radeon 8500
> - DŹWIĘK PLAYER 5.1 LIVE SURROUND
Hmmmm...
Jeśli to karta SB Creative'a to w ofercie raczej napisaliby wyraźnie...Może
jakiś klon MINTa ???

> - KARTA SIECIOWA 100 MB/S
> - STACJA DYSKIETEK 1,44MB
> - KLAWIATURA WINDOWS XP
> - MYSZ+PAD MONELL
To już mało istotne, ale klawiaturę też wolę dobrą...

> Wszystko to za 1099zł netto. Mam wrażenie ze jakoś dziwnie tanio... Czy są
> tu jakieś haczyki w postaci słabych elementów nie pasujących do reszty, a
> może coś innego?
Nie ma monitora i ani słowa o obudowie i zasilaczu...Z całą pewnością jakieś
gówno za 99 netto :(((

> Bardzo proszę o poradę i z góry dziękuję- Olek

Wygląda mi to na typwą ofertę z hipermarketu - uwierz mi, to naprawdę nie
wróży nic dobrego...
Poproś jakiegoś kumpla i razem kupcie coś w zaufanej firmie...
pozdro...
sprocket