Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:10:48 MET DST

>Na BXCelu? Jesli tak, to chyba znam. Faktycznie, "wysokiej klasy" sprzet
VP3. Masz pojęcie...
Chyba z miesiąc kombinowałem, jak dostać K6 233 MHz i coś na VP3. To była
wtedy taka egzotyka, jak dzisiaj Transmeta Crusoe ;)))
Płyta pochodziła z tydzień, pozawieszała się trochę, jak miała dobry humor,
to nawet sieciówka działała (ale LANtastic ani drgnął...), potem strzelił
jej kondzior ale po przelutowaniu okazało się, że CACHE L2 też nie ma się
najlepiej i kumpel, który mi ją wcisnął miał zgryz :// Ale potem wymienił mi
na FICa (tez VP3) i - z ręką na sercu- miałem 4 lata, trzy K6 i nie
pamiętam, żeby się zwiesiła. Do dzisiaj zresztą wystawia faktury w
zaprzyjaźnionej firmie :)) Ha! Ta firma to sklep z częściami do poldka, żuka
malucha i... fso :))

>Wole bialy wiersz, niz jakies czestochowskie rymowanki ;)
Koneser...;)

>E, Ty to bys od razu rekoczyny stosowal. Mialem na mysli przyjacielskie
>stukniecie w plecy na przywitanie, a nie ordynarna bijatyke.:) W
:))
Miękniesz...
Wspomniałem o przyjeździe i strach Cię obleciał ???? Typowe....

>Gliwicach nie stosujemy zagrywek a'la warszawskie Brodno i tym podobne
>wiejskie zadupia -- tutaj jak sie chcesz z kims zmierzyc, to szpady w lape
>i w samo poludnie na pobliskim lotnisku :)
Szpady ???
Czy kanciaki ??? Ustawiacie się na przeciwnych skrajach pasa, termometry na
maksa i który pierwszy wymięknie ????

>To sa tylko poszlaki, a nie dowody -- dalej nic... ;)
Rydzykowi też niczego nie mogą udowodnić ;))))

pozdro...
sprocket