CO z SIECIOWKA?

Autor: M (nospam_at_com.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 19:46:49 MET DST

Witam,
Mam dziwny problem. Zmienilem plyte glowna i musialem kupic sieciowke PCI
(nowa plyta nie miala juz ISA na ktorej mialem sieciowke 3com 3509).
Niestety na tej karcie mam klopot z odbieraniem.
UPLOAD NA FTP na innym kompie w sieci mam ok 900 kB czyli ok natomiast
download - roznie okolo 100 kB....
Czasem mam problem z ssh..zrywa mi sesje..byc moze w przypadku wiekszego
ruchu w sieci lokalniej..nie wiem

Topogia mieszana. Od mojego kompa idzie skretka do huba skupiajacego moj
blok. Dalej idzie koncentryk do kolejnego bloku....

Zaznaczam ze na starej ISA 3Com dzialalo OK!

bede wdzieczny za jakiekolowiek sugestie