Re: co do MSI K7T PRO2 A??

Autor: Kiju (bkijowski_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 16:57:27 MET DST

> Jakiś czas temu (gdy KT266 było bardzo drogie) złożyłem komputer na
> płycie MSI K7T PRO2A.
>
> W związku z tym mam do Was klika pytań. Ponieważ słabo siedzę w AMD
> chciałbym się dowiedzieć, czy do tej płyty można zafasować Morgana,
> np. 1,3 GHz (producent podaje, że da radę zapakować Durona do 1,3) i
> gdzie dzisiaj można kupić Athlona (jak się nazywał ten z rdzeniem
> przed Palomino?) śmigającego na FSB 200, a może da radę podkręcić tę
> płytkę do FSB 266 i zapakować szybszego Athlona?
>
> O Athlonie XP nie myślę, bo niestety KT133A sobie z nim nie poradzi
> [...]

To jest Chip 133 a nie 133A, wiec kreci sie slabiutko, znajdz gdzies tanio
Ath Thun. 1200B ( ciezko juz znalezc 1300 i 1400) i podkrec go mnoznikiem,
bo FSB wiecej nz 112 ( 224) Mhz nie wycisniesz ( bedzie sie wieszal ).
To sa mocozerne proce, wiec jak masz bardzo napchane w srodku zlomu to
przydaje sie zasilanie 300W.
Na tej plycie mam jeden z kompow od 1.5 roku i Ath.1000 @ 1110 i chodzi jak
trzeba, spalilem tylko niechcacy FAN2, ale nie jest potrzebny :)
Wazna sprawa to w miare swierzy BIOS.

Pozdro.
BK