ostatnie podrygi radeona (albo xp)

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 15:14:48 MET DST

cos niedobrego spotkalo mojego radeona (mint 8500), a w zasadzie chyba
jednak jego wspolprace z xp pro pl.

wszystko co jest 2d dziala bez zarzutu, ale kazda proba uruchomienia gry
(czyli przejscia w 3d opengl lub directx) konczy sie powrotem z
charakterystycznym trzaskiem monitora do desktopu; gra zostaje w pasku i
mozna ja jedynie zabic task managerem, co lepsze ona sobie dziala w tle, bo
np slychac czasem muzyczke

co zrobilem:
- instalacja nowych catalystow + hydravision + ati panel
- proby zmiany rozdzielczosci na nizsza
- proby obnizania odswiezania do 60Hz
- przeinstalowywanie kodekow
- zmiany schematow kolorow
- zmiany sterownikow monitora
- zmiany ustawien karty od najgorszej jakosci do wszystkiego na full
- rasowanie karty tweakxp tudziez innymi wynalazkami
- kombinacje wszelkiej tresci innej jakie tylko wpadly mi do glowy

ale nic to nie pomaga, obawiam sie, ze reinstall jest bardziej niz pewny,
ale ma ktos moze jakis inny pomysl?

PIII 1,13, 384 SDRAM, gigabyte i815e, mint radeon 8500 (raczej sprawny,
wszystko inne dziala bez zarzutu)
Niby za pare tygodni zmieniam sprzet na nowy, ale jeszcze by sie pogralo
troszke, a instalowac xp bardzo mi sie nie chce. i tak mnie to czeka, to po
co 2 razy.

tbg