Re: W2000 - W98 z Intelem - kicha

Autor: Michał Karłowicz (mkarlowicz_at_techdata.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 14:41:15 MET DST

generalnie dzisiaj wymienie pamiec i sprubuje odpalic cholerstwo na dwoch
innych modulach ... chociaz zasadzilem sprzet na ValueRAM'ach Kingston'a a w
zasadzie mam zaufanie do tego brand'u. Co do testu pamieci .. nie
wykonywalem ...
    Z dodatkowych informacji, ktore udalo mi sie skompletowac .. wiem, ze
kilka juz osob walczylo z takim zestawem (jedyna roznica to PIV 2,0 GHz a
nie 2,4 GHz) z bardzo pozytywnym rezultatem. Podejrzewam wiec jakies
problemy z zestrojeniem systemu. Biorac pod uwage informacje Intel'a o
zaobserwowanych problemach zastanawiam sie nad wymiana plyty i przesiadka na
DDR'y. W koncu to wyprobowany standard, trenowany z doskonalym skutkiem od
paru ladnych lat.

Pozdrawiam
Michał