Re: gainvald NVIDIA GeForce III ti200

Autor: Adam Wnek (sun_at_echo.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 14:26:49 MET DST

> Weź pod uwagę, że różnego rodzaju testy są robione na ogół na wypasie,
tzn.
> P4 1.8 albo Ath 1,8 i wyższych. A niestety procesor jest bardzo ważny,
sama
> grafa nic nie zdziała. W końcu proc tu rządzi!
>
> eMKa
>
> PS.
> U mnie po zmianie proca z C450 na P3 600 dostałem 300 pkt w 3d marku 2000
na
> rivie tnt

Coz zgadzam sie z tym, jednakze w dobie T&L procesor powinien odgrywac
mniejsza role. Faktem jest ze testy o ktorych pisalem robione byly na
Athlonie 1600 XP, dlatego tez napisalem jaki mam sprzet. Inna sprawa ze nie
dziwil bym sie gdyby to bylo np. w grze, tam procesor liczy sie
bardziej,gdyz cos musi liczyc kolizje, fizyke, "inteligencje" przeciwnikow
itp, zauwazylem to bardzo w nowym demku Battlefield 1942, ktore nie chodzilo
zbyt dobrze dopuki nie wlaczylem gry na lanie bez przeciwnikow, wtedy
szybkosc byla znacznie wieksza, ale juz np. w Unreal Tournament 2003 demo
wszystko chodzi bardzo ladnie a grafika jest super. To w sumie dziwne, bo
wydawalo mi sie ze procek z zegarem 600 MHz poradzi sobie z wszystkim poza
grafika.

Pozdrawiam