Re: athlon 1.4 ???

Autor: Rafal Sietnik (rafal_sietnik_at_dami.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 13:14:59 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zeby

> Na plyte glowna. Jak kupisz ECS to bedziesz mial tak (albo jestes
> szczesciarzem i trafisz na normalny egzemplarz). Kup dobra markowa plyte i
> nie bedzie problemow

Ja tam lubie do AMD tego ECS'a za jego ceny, a jesli plyta siada po 2 dniach
to ide do sklepu i ja wymieniam, po to jest rok gwarancji (a za oszczedzone
250-400zl mozna kupic szybszy procek, grafike, wiecej pamieci albo wiekszy
dysk) Musze jednak przyznac ze Dolny Slask jest raczej dla ECS'a szczesliwy,
mam mase znajomych z K7S5A, ktorym komputery pracuja po 20h dziennie i
jeszcze zadna nie padla. No oczywiscie krecic sie nie da, ale krecic AMD,
hmmm, zostawie to wyczynowcom.

Rafal