Re: Problem z płytą MSI KT266 Pro2A

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 13:08:40 MET DST

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:

> Typowe objawy uszkodzonego/słabego zasilacza

Niestety. Podpiąłem inny zasilacz - to samo :(
Poza tym to chodziło przez te kilka miesięcy i w tym czasie NIC nie było
modyfikowane hardwarowo w tym kompie.
Zmieniłem też grafikę - nadal to samo. Niestety więcej nie byłem w stanie
sprawdzić, bo nie mam częście w domu, więc komp jedzie dzisiaj do serwisu :(

--
Przemysław Maciuszko