Co to jest DCC-1?

Autor: JRT (tyszek_at_hoga.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 12:13:16 MET DST

Moze mi ktos wyjasnic, o co z tym chodzi w temacie monitorow?
Szukam rozwiazania zagadki ograniczenia odswiezania do 60 Hz z karta Radeon
7500 (Sapphire'a), starszym juz monitorem KFC CA1506 (ale z innymi kartami
osiagajacym 90 Hz). System Win 98 SE PL.
Pewne poszlaki wskazuja wlasnie na DCC-1 w monitorze.

Jest to u mnie juz druga taka karta. Pierwsza wrocila do sklepu. Przeciez
kolejne karty nie moga byc walniete! Zalamac sie mozna...

Powerstrip podkreca odswiezanie do wyzszych wartosci, ale to chyba
polsrodek...

Pozdrawiam
Robert Tyszek
tyszek_at_hoga.pl