Re: Canon S500/S520 a glowica

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 11:57:15 MET DST

Andrew wrote:

>Mysle nad zakupem jednej z w/w drukarek, ale:
>Czy ktos z Was mial doczynienia z wymiana glowicy drukujacej w w/w modelach

Nie wiem jak jest w przypadku tego modelu, ale z tego co sie oreientuje to
we wszystkich Canonach jest podobnie.
Np w mojej starszej BJC-4300 mam dwie glowice, tzw. kolorowa i czarna.
Sa jeszcze chyba foto i fluorescencyjna, ale to nie ma tu znaczenia.
Kolorowa ma dwa wymienne wklady, czarny i 3-kolorowy. Glowica czarna
posiada tylko niewymienny czarny atrament, czyli po jego zuzyciu
musisz zakupic nowa glowice z atramentem. Glowica kolorowa mimo, ze
posiada wymienne wklady rowniez sie zuzywa (srednio po 4-5 krotnej
wymianie wkladow).
Na stornie Canona (jeszcze jak wisiala stara wersja) byla kiedys
charakterystyka wszystkich glowic drukujacych z dokladnym opisem
do jakiej drukarki pasuje, podany byl rowniez czas eksploatacji
lub ilosc kartek ktora mozna wydrukowac z danej glowicy (czyli
taki wskaznik trwalosci).

--
Z pozdrowieniami,