pc-spekaer vs. ecs k7s5a

Autor: majcherx (majcherx_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 11:38:06 MET DST

Witam.
Zwracam się do was raczej z błahym pytaniem, aczkolwiek nie mogę dojść jak
podłączyć pc-speaker-a do płyty k7s5a.
4 pin-y nazwa SPKR1 opisane nastepujaco :

1.SPK
2.NC
3.+5V
4.Ground

Obudowa: Speaker dwa kabelki czerwony(to chyba plus, w każdym bądź razie
nieopisany) no i czarny (masa, chyba ). Ok teraz problem gdzie to podłączyć
kombinacji nie ma za dużo, ale może nie będę tego robił metodą prób i
błędów, choć de-facto nic się nie powinno stać, jednak może ktoś wie gdzie
to podłączyć, nie mogę rozszyfrować do czego służy pin oznaczony jako NC. Za
wszelkie info z góry dzięki.

Pozdrawiam. majcherx.