gainvald NVIDIA GeForce III ti200

Autor: Adam Wnek (sun_at_echo.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 10:20:08 MET DST

Witam

Kupilem sobie w tamtym tygodniu to cudo ale mam w tej chwili pewne
watpliwosci.
Otoz pierwsze co zrobilem to odpalilem 3d Marka 2001 i .... zawod !
Wynik jaki uzyskalem to 3800 punktow !!! Tymczasem czytajac testy kart
slabszych takich jak np. GeForce 2 titanium
widzialem wyniki grubo powyzej 4000 ! Dodam ze na podobnych ustawieniach
testowalem 3d marka tzn. 1024x768 32bit kolor.
Ponoc ta karta jest 3 razy szybsza od GeForce 2 wiec co jest grane ? Jedyne
co mi przychodzi do glowy to sprawa mojego slabego procesora, karte
testowalem na pIII 500 z 256 MB SDRAM oraz Duron 600 196 SDRAM, ale czy w
wypadku takiej karty ktora bieze na siebie praktycznie wszystkie operacje
zwiazane z 3d (tryb pure hardware w 3dmarku) procesor moze odgrywac taka
znaczaca role ?
Mam jeszcze jeden problem moj monitorek jest wlasciwie zlomem, tzn. 14
calowy cyfrowy monitorek ktory juz swoje przezyl, otoz na tej nowej karcie
widze na obrazie cos co moglbym nazwac malutkimi falkami tzn. wyglada to tak
jakby pojedyncze linie ekranu ruszaly sie nieznacznie, zjawisko to wystepuje
praktycznie zawsze tylko w roznych rozdzielczosciach, tzn. jezeli nie ma go
w niskich (start komputera) to pojawia sie w wysokich, lub na odwrot. Nie
zauwazylem tego efektu na innym monitorze, ale tez sie wtedy zbytnio nie
przygladalem, a przy poprzedniej karcie (GeForce 2 MX 200) nie mialem takich
efektow ubocznych.

Czy ktos moze cos poradzic na moje watpliwosci. Na karte wydalem troche
pieniedzy, moglbym isc teoretycznie do sprzedawcy, tylko ze kazdy chyba wie
jak to jest, wezma karte do testow, potrzymaja 2 tygodnie i powiedza ze nic
jej nie jest, dlatego jezeli juz oddam karte do serwisu to chcialbym miec
mocne argumenty zeby powaznie sie tym zajeli.

Bede wdzieczny za opinie osob ktore mialy badz maja do czynienia z takim
sprzetem.

Pozdrawiam.