barracuda sie sypie

Autor: fidelio (bandit1_at_obywatel.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 10:23:19 MET DST

Od poczatku roku mam Barracude 40. Podzielilem ja na C,D,E,F. Niedawno na F
zaczely pojawiac sie badblocki, jest ich juz 5. Na ostatnim Scandisk i NDD
zatrzymuje sie i rzezbi. Dalej juz nie ida. Chce jak najkrocej byc bez
komputera, a gosciu w sklepie powiedzial, za serwis potrwa ok. tygodnia.
Mowil ze moge sprawdzic dysk ONTRACKIEM i dolaczyc wydruk, to wtedy serwis
bedzie krotszy o 1 dzien. Problem w tym ze nie wiem dokladnie ktorym
ONTRACKIEM to zrobic i co dokladnie musi byc na wydruku.

DZIEKI,