Grafika -problem

Autor: endrju (endrju_at_one.one.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:14:49 MET DST

witam
Mam starą płytę na LX + Celeron 333, do tego karta Ati 128 RAGE.
Przeinstalowałem niedawno system win98 i zaczęły się problemy.
Komputer jest z drugiej ręki więc nie posiadam pełnej dokumentacji.

Ale do rzeczy: Standardowo windows i aplikacje biurowe działają poprawnie,
 problem zaczyna się w momencie gdy chcę uruchomić grę typu Colin McRae lub
Need for speed. Wygląda na to, że karta nie może się odpowiednio przestawić
w tryb pracy wykorzystywany w tych grach. I to właściwie niezależnie od
karty bo próbowałem już z inną kartą. Być może problem tkwi w braku sterowników
do płyty głownej w szczególności AGP, ale nie wiem czy dobrze rozumuję.
Jeśli ktoś miał podobny problem i może coś doradzić będę wdzięczny.
Pozdrawiam