Problem z płytą MSI KT266 Pro2A

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 07:57:45 MET DST

Mam problem z komputerem, który składałem dla pewnej firmy.
Kilka dni temu pojawiły się problem w postaci nieuruchamiania się komputera.
Wczoraj podjechałem tam i w ogóle klęska. Start komputera zatrzymywał się na
poziomie BIOS-a. Czasami w ogóle nie uruchamiał się POST, czasami komputer
zatrzymywał się na POST, czasami przechodził dalej, ale nie czytał już np.
nic z dysku. Macie może pomysł co może być nie tak? Podejrzewam, że coś jest
skwaszone z BIOS-em, ale co?
Myślałem o wymianie baterii, ale to chyba nie za bardzo pomoże...
Płyta tak jak pisałem to MSI KT266 Pro2A, procesor Athlon XP (nie pamiętam
dokładnie w tej chwili jaki, ale zdaje się 1400+), 256MB DDR 266 Siemensa,
dysk IBM-a 40GB, karta graficzna Matrox G550.
Wszystkie podzespoły mają kilka miesięcy.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
Najchętniej zawiózłbym tego kompa do serwisu (był kupowany jako części niby,
ale...), ale niestety jest to komp firmowy i po prostu jest potrzebny w
ciągu dnia. No chyba, że okaże się, że w ogóle się nie uruchamia...

--
Przemysław Maciuszko