Re: ramki HDD - standard ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 07:48:18 MET DST

Użytkownik <jdziub_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4ea9.0000022d.3d85ebbd_at_newsgate.onet.pl...

> [...]
> jest kilka standardów ramek - najpopularniejszy jest chyba standard
optimusa
> (RH-xx przewaznie z raczka)

standard optimusa ?? (mysle ze optimus nie mial tu nic do gadania, bo ramki
robią chinczycy, ale niech bedzie)
wileu producentów nie usnaje standardu RH-xx i nawet nie podaje
rozumiem ze kazde inne "xx" to inny standard (no to juz dziekuje za taki
standard)

> czesto spotykany jest takze standard ADAX - bez raczki, zaglebienie w
kieszeni
> do wyciagania (nie wiem jak wygladaja kieszenie ATA-100 adaxa)

> Ano można :(
czyli nawet jak ramki będą łudząco podobne to lepiej uwazać ??
mam tylko nadzieje ze ramki z różnych parti nie będą inne (bo np. styki ,
gniazda i plytki zaczną sobie nagle zamawiac u kogo innego)