Re: Spór o durnia ktorego sprzedalem na allegro ... koles mówi ze proc wyslalem spalony

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 01:00:44 MET DST

"bold_or" <boldor_nospam_at_poczta.onet.pl> wrote

> Oj można. Braciszek kupił Athlona Slot A 800, rzadkość teraz. Zrobił błąd
> kupił poza aukcją. Wysłał kaskę, po chwili koleś pisze, że procek mu się
> spalił i ani kaski ani procka, a minęło juz 4 tyg.

Nie mam pojecia jak przyklad ktory wlasnie podales ma "wyleczyc ze
wszystkich allegro".
Twoj brat popelnil kardynalny blad robiac to przed czym ostrzega serwis.
Gdyby tego nie zrobil, nie stracilby ani grosza, a tak - prawdopodobnie
pozegna sie z kas na amen.

adam