Re: Canon S500/S520 a glowica

Autor: Michal P (mpx_at_poczta.hoga.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 23:17:45 MET DST

Nie miałem do czynienia z nowszymi Canonami, ale w starym modelu (to
było BJC2000 lub 4000) wymiana głowicy była możliwa, bez większych
problemów. Z tego co wiem wszystkie drukarki Canona mają taką opcję, z
tym że podobno Canon wypuszcza na rynek głowice dopiero w momencie kiedy
pojawi się na nie popyt, tzn. nie wcześniej niż rok od wprowadzenia
drukarki na rynek - może to jest powód dla ktorego nie znalazłeś głowicy
w cennikach?