Re: SONY E430 vs SAMSUNG 959NF vs iiyama HM903DT Vision Master Pro 454

Autor: Zbigniew Mączyński (Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 22:04:00 MET DST

Najważniejsze że tobie odpowiada :-)

Nie wiem skąd te przebarwienia na iiyamie ale moze to wina że monitor był
zbyt blisko innego monitora lub np. głośniczków. Pozatym trzeba poustawiac
odrazu H i V convergence , i inne regulacje.

Mój monitor iiyama miał na początku strsznie kiepski obraz ale wystarczyło
podregulowac w menu i stał sie całkowicie inny :-) Z brzydkiego kaczątka
zamienił się w łabędzia :-)

Pozatym iiyama 454 na nowy kinol M2 który ma bardzo dużą jasnośc i jest
dzięki temu idealny dla graczy lub dla osób lubiących oglądac filmy na
monitorze.

Jedyna wada to niestety cena :-(

--
Pozdrawiam.