Odp: wyjscie TV - pytanie

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 22:03:38 MET DST

> mam wersje OEM :((((
myslalem ze do OEMow tez daja drivery (przynajmniej do mojej karty
dzwiekowej dali)

jesli wiesz jaka masz firmy karta to sciagnij ze strony producenta a jesli
nie to jakies referencyjne z nVidii moze zadzialaja (ale sam nie mam
pewnosci) w panelu sterowanie/ekran po zainstalowaniu odpowiedznich
sterowników można sobie wybrać żeby obraz był wyswietlanu na TV albo TV+VGA
albo VGA :-)

spróbój odlonczyć monitor i podlonczyć TV z komputerem, u mnie nawet BIOS'a
mozna skonfigorować bez monitora, tylko nie iwem jak w wodnowsie dlaej to
będzie bez sterowników, ja mam ASUS riva TNT :(