Problem z auto-wylaczeniem monitora.

Autor: egYptian (marijuana666_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 21:32:21 MET DST

Mam problem taki ze moj monitor nie chce sie wylaczyc automatycznie po
okreslonym z gory czasie. Ustawiam aby sie wylaczyl po 2 minutach
(wlasciwosci ekranu) no i zamiast nastapic wylaczenie to mi miga diodka
wlaczony, wylaczony, wlaczony, wylaczony i tak przez caly czas (diodka
brazowa, zielona itd.). Karta graf. to gf256ddr stery v40.01, monitor
hyundai delux scan 5870. Monitor ustawiony jako plug and play. We wszystkich
windowsach mam ten problem tzn XP,2k,98se. Jesli NTG to przekierujcie mnie
na cos wlasciwego.