Re: ---Jak nagrac plyte 800 MB ???????

Autor: mega (agrden_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 21:13:28 MET DST

2late wrote:

> Miałem na myśli: czy mój odtwarzacz, nie CD-ROM w komputerze, odtworzy taką
> płytę.

jaki odtwarzacz? mp3? zreszta niewazne. starsze napedy nie maja na tyle
precyzyjnej mechaniki, zeby odczytac tak gesto upakowane landy. moga nie
byc w stanie odczytac najbardziej zewnetrznych obszarow plyty.

> Mogę się tego dowiedzieć inaczej jak metodą prób i błędów?

jesli nie ma tego w specyfikacji plyty, to raczje nie.

> Pozdrawiam

ja rowniez

--
•MegA• alcatraz 734/t4763 gg527856