Re: ECS K7S5A-reset Biosu

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 20:57:47 MET DST

Użytkownik "news-Wafd" <Wagram1806_at_ms-news.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Na anglojęzycznej grupie radzą po uaktualnieniu Biosu na płycie jak w
> temacie,
> wyłączyć komputer po tej operacji i wyzerować CMOS przy pomocy pinów.
> Ma to według nich zapobiec resetom Biosu.

Nie wiem, czy zapobiega pozniejszym resetom, ale po upgrade BIOSu pojawia
sie komunikat "CMOS checksum error" czyli cos nie tak z ustawieniami BIOSu w
pamieci CMOS. Wtedy komp sie zatrzymywal, i pozwalal na wejscie do BIOSu
albo kontynuacje, ale w rzeczywistosci _czasem_ nie reagowal na klawiacje, a
jedynym wyjsciem bylo wlasnie wyzerowac CMOSa.
No, tak na chlopski rozum :))

Pozdrawiam
Rufik