Re: ASUS A7V133 czy jest rev. 1.05 ?

Autor: alexander (alex_home_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 19:46:51 MET DST

Witaj!

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał:

> imho komus sie przewidzialo , sprzedalem 13 takich plyt wszystkie 1.05 i
> 10 z nich chodzi teraz z XP 1600 :)

A twierdzil tak, na grupie pl.comp.pecet, niejaki "benek".
Zreszta w odpowiedzi na Twoj post:
http://groups.google.com/groups?UTF-8&th=f39fe98fd49859cd&rnum=1

Sugerowalem sie tez strona Asusa:
http://www.asus.com/inside/Techref/athlonxp.htm

Z drugiej zas strony juz sam fakt oznaczania rev plyty nie kolejnym
numerkiem (1.06) tylko kropka na koncu, jest wedlug mnie nielogicny no
ale....

A gdyby rzeczywiscie tak bylo, tzn na A7V133 (1.05) chodza Athlony do
1600Xp - to wiemy z Twojego bogatego doswiadczenia - a na (1.05.) chodza
Athlony az do 2200XP i o tym pisze ASUS na stronie do ktorej link podalem...
to czy, jak sadzisz, moze to byc podyktowane jakimis wzgledami
technologicznymi? Inne napiecie lub cos w tym rodzaju....

A tak wogole to rozwazam zakup tej wlasnie plyty (gdzies tak za cene
200-250zl) w nastepstwie mojego ASUSA P2B ktory polegl podczas
zeszlotygodniowej burzy :(
Warto ?

Pozdrawiam!
Aleksander