Re: Nie dzialajaca klawiatura (plyta) czy da sie cos z tym zrobic!1

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_dragon.devel.raszyn.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 18:26:00 MET DST

In article <019a.00000103.3d8397b0_at_newsgate.onet.pl>,
krystol_at_poczta.onet.pl wrote:

> Nie wiem czy da mi to cos jak wymienie samo te gniazdo na klawiature!(stare).
> Przy starcie komputera pojawia mi sie ze nie ma klawiatury. Czy da sie jakos
> cos zrobic aby pomijal te czynnos tak aby jeszcze plyte wykorzystac pod serwer.

Spróbuj znaleźć w okolicy portu klawiatury coś o opisie AFAIR F-1 (od
'Fuse') jest to bezpiecznik od właśnie tego portu, kilka płyt naprawiłem
przy pomocy 12 mm kabla 0.5mm zwierającego ten bezpiecznik, potem szybko
w biosie 'halt on no errors' i gotowe.

> pozdrawiam
> Krystian
hunter.