Re: katra TV a soft

Autor: Rafal Sietnik (rafal_sietnik_at_dami.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 19:07:49 MET DST

Użytkownik "mike" <michalek1309_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Stałem się właśnie szczęśliwym posiadaczem karty TV
> jednak oprogramowanie jestkiepskie
> czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby mi polecić jakiś soft?
> dzięluję
> zależy mi aby obsługiwał polski standard obrazu (PAL D/K) oraz dźwięku
> Bardzo dziękuję za pomoc

BorgTV ( www.borgtech.org ) to fajny program, tylko ze notorycznie
restartuje mi komputer w nieoczekiwanych momentach, takze przy nagrywaniu,
nawet juz po wylaczeniu programu, dodatkowo jest to wersja testowa
(rejestracja tylko 25zl) i bedzie ci wyskakiwal komunikat co jakis czas.
Dlatego tez przezucilem sie na DScaler'a ( http://www.dscaler.org/ ). Super
programik, jedyna wada to obciazenie procesora, zamiast kilkunastu procent
przy borgtv+deinterlace, mam okolo 50% na Athlonie 1,4Ghz, zalety to duza
ilosc trybow deinterlace, fajne filtry, wazne !!! - nie powoduje restartow
:), a jak ogladam tv to i tak nie robie nic co wymagaloby mocy procesora
wiec mi nie przeszkadza ze zajmuje go az tyle. Do obslugi pilota uzywam
programu ze stronki Borga BRemote - po wpisach do skryptu (prosta sprawa)
obsluguje mi DScalera, BestPlayera, Winampa oraz kilka funkcji Windy.
Polecam

Rafal