Rycza³t i WinXP

Autor: Yo!AnnA (yoanna84_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 17:35:31 MET DST

Witam wszystkich:)
Liczê ¿e pomo¿ecie lub wyja¶nicie mi pewien problem.
Mam rycza³t tepsy 30/60 i zainstalowa³am Windows XP.
W po³±czeniu z numerem 0202130 wpisa³am login i has³o jakie mam z rycza³tu.
Z loginem jest wszystko OK, ale co¶ dziwnego dzieje siê z has³em.
Wpisa³am has³o 8-literowe i ustawi³am na zapamiêtanie, a przy po³±czeniu z
netem gdy otwiera siê okno wybierania numeru, w polu z has³em widzê
wpisane 16-liter (gwiazdek).
Tak samo jest jak wejdê we w³a¶ciwo¶ci Internet Explorera i w zak³adce
Po³±czenia wybiorê w³a¶ciwo¶ci domy¶lnego.
Co to za has³o tam siê kryje ???
Ja nigdy takiego nie wpisywa³am. Czy to jeka¶ sztuczka systemu ukrywaj±ca
prawdziw± ilo¶æ liter ???

Pytam o to dlatego, bo nie wiem czy ³±cz±c siê z netem ko¿ystam z rycza³tu,
czy mo¿e system zmieniaj±c has³o, ³±czy mnie jako u¿ytkownika bez rycza³tu.

Trochê to zagmatwane, ale u¿ytkownicy XP i rycza³tu bêd± wiedzieli o co
chodzi.
HEEEELP!!!!!

--
Pozdrawiam i spadam:)