Problem z AGPx4.

Autor: Piotr Gajewski (piotr.gajewski_at_pnd.com.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 16:53:46 MET DST

Witam,
Mam plyte GigaByte (troche stara juz ;-)) na chipsecie VIA KT133 - model
karty chyba 7ZX. W tym siedzi procesor Duron700.
Kupilem karte Radeon 9000 Pro (jakas firma HiS) i mam klopot... Mianowicie
karta pracuje w trybie AGPx2. Wiem ze problem rozwiazuje VIA ServicePack -
tak przynajmniej bylo jakies poltora roku kiedy przez dwa miesiace bawilem
sie karta GeForce2 GTS - wtedy karta chodzila na AGPx4. A teraz - nie wiem
dlaczego ale ciagle x2...
System to WinXP EN Prof. Instalowalem i VIA SP 4.43 i wczesniejszy 4.38 -
ciagle to samo. Karta grafiki korzysta ze steronikow ATI - Catalyst.
Oczywiscie zeby ktos nie podpowiadal rozwiazania z BIOSem - tak, w BIOSie
mam ustawione AGPx4.
Czy mozecie mi powiedziec co z tym fantem zrobic? Czy VIA zaprzestala moze
od ktorej wersji supportowac KT133?
Pzdr.
gajos