Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:48:08 MET DST

Sobek wrote:
> Witam.
>
> Popieram calkowicie "przedmowce".
> Mam HP 610C (a to porownywalny model do Twojego)i uwierz mi - nie
> chcesz drukowac na tym zdjec....

Ale chyba miedzy 6xx a 7xx jest roznica klasy? Czy przypadkiem 7xx to
nie sa najprostsze win-drukarki korzystajace z glowic serii 8xx?

Wg mnie na 6xx nie ma szansy na sensowny wydruk fotografi a seria 8xx
juz calkiem niezle sobie radzi, ale nie potrafi drukowac jasnych
kolorow. Takie jasne odcienie pojawiaja sie jako biale tlo nakrapiane
ciemniejszymi punkcikami.

HP prowadzi marketing polegajacy na sprzedazy tanich drukarek, do
ktorych sprzedaje bardzo drogie glowice z tuszem. Dlatego podejrzewam,
ze nawet jezeli 710 drukuje na poziomie 8xx, to i tak nie warto kupowac
do niej glowic. Po wydrukowaniu kilkudziesieciu zdjec, poczatkowy koszt
drukarki moze byc bez wiekszego znaczenia.

--
Pozdrowienia
Andrzej Popowski