Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: ChOpLaCz (choplacz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:33:16 MET DST

> Nie lepiej i taniej oddawać pliki do labu?

Tego nie wiem, bo nigdy nie probowalem tej uslugi.
Wydaje mi sie tez, ze sle sie wyrazilem (malo precyzyjnie).
Generalnie nie jestem fotografikiem i nie zamierzam hurtowo
produkowac zdjec. Moznaby rzec chyba nawet, ze bede je
drukowal sporadycznie (jakis fotomontarz wnuczkow do ramki
dla babci ;). Jesli jednak juz cos takiego zrobie, nie chcialbym
biegac "po prosbie", tylko miec mozliwosc wydrukowania sobie
czegos takiego samemu z zachowaniem maksymalnej jakosci.
POdkreslam tez, ze powinna to byc drukarka "dla domu",
czyli upraszaczajac - tania :). Co polecicie...

pozdrawiam
ChOpLaCz